Som ni kanske har märkt har jag en hel del bloggar, jag tyckte att det var mest praktiskt så. Men i ett försök att skapa mer reda i oredan har jag nu gjort en till http://gunilladeluxe.blogspot.com. Så ni som är mer allmänt intresserade av att läsa om mitt inte så intressanta liv så finns nu denna nya ”samlingssida”. Ni som gillar inriktningarna och bara är nyfikna på symönster, hattar osv. kan självklart fortfarande titta in på bara den sidan ni är intresserade av. Nu drar jag igång och bara framtiden kan utvisa hur detta kommer gå.



Eder Nilla

tisdag 23 februari 2010

gammla lakan

Ibland ställer man sig frågan om man verkligen ska sy en sommarklänning av det där gammla lakanet, eller ska det bli en blus? eller ska man kasta det på en gång? Om du inte vet ska du uppenbarligen sälja det på tradera:

2 kommentarer:

  1. 1025 spänn för ett 70-talslakan?! Helt sjukt!

    SvaraRadera
  2. JA! helt sjukt, jag betalar högst 50kr om det är riktigt snyggt och frächt! /nilla

    SvaraRadera