Som ni kanske har märkt har jag en hel del bloggar, jag tyckte att det var mest praktiskt så. Men i ett försök att skapa mer reda i oredan har jag nu gjort en till http://gunilladeluxe.blogspot.com. Så ni som är mer allmänt intresserade av att läsa om mitt inte så intressanta liv så finns nu denna nya ”samlingssida”. Ni som gillar inriktningarna och bara är nyfikna på symönster, hattar osv. kan självklart fortfarande titta in på bara den sidan ni är intresserade av. Nu drar jag igång och bara framtiden kan utvisa hur detta kommer gå.



Eder Nilla

söndag 23 januari 2011

Storstädning

Gick igenom min mönstersamling i veckan och hittade blanannat det här mönstret: Köpte det när en kompis väntade sin son, nu är han över 1 år men inte har jag sytt något till honom ännu.. Varför är det roligare att sy kläder till små tjejer? Är det för att jag själv är så förtjust i piffiga klänningar?!

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar ang blommiga dragkedjor. Jag hade själv inte sett blommiga dragkedjor när jag ramlade över dessa här, så de kan aldrig ha varit någon "dussinvara" precis. Är du intresserad så kolla mitt traderanick, de ligger ute i några längder (bortbytingen@). Finns du på facebook har jag en sida där "vintage sybehör". Ser att vi har ett delat intresse där i gamla sybehör just! =)

    SvaraRadera