Som ni kanske har märkt har jag en hel del bloggar, jag tyckte att det var mest praktiskt så. Men i ett försök att skapa mer reda i oredan har jag nu gjort en till http://gunilladeluxe.blogspot.com. Så ni som är mer allmänt intresserade av att läsa om mitt inte så intressanta liv så finns nu denna nya ”samlingssida”. Ni som gillar inriktningarna och bara är nyfikna på symönster, hattar osv. kan självklart fortfarande titta in på bara den sidan ni är intresserade av. Nu drar jag igång och bara framtiden kan utvisa hur detta kommer gå.



Eder Nilla

onsdag 9 september 2009

rock'n'roll

...vad är det man brukar säga? hellre idag än perfekt i morgon? Här kommer i alla fall en halvrisig bild på den nya kjolen, har man tur så kommer det en bättre framöver.

Det är även ett par av mina favoritskor, och de finns att se på http://skorna.blogspot.com/2009/04/001.html

3 kommentarer:

  1. Tack, Det ska jag :) Hur gick det med rest-essän?

    Sugoi!
    Älskar den! Stilen (med mönstret på nederkanten) påminner lite grann om de kläder du sytt till american car show, för några inlägg sedan. Gillar verkligen den stilen :D Rent hypotetiskt sådär, hur mycket skulle det kunna kosta att få en kjol uppsydd...?

    Förresten, appropå skor, jag har köpt ett par knall-lila klackskor! ^^ Helt lila, klack och allt, med dubbla små spännen som går i kors frampå foten!

    SvaraRadera
  2. Rest-essän är muntligt godkänd så jag känner mig trygg nu =)
    Skorna låter ju helt underbara!
    Angående kjol så har jag ju inte så mycket tid i höst. Sen beror det ju på material och så, men arbetskostnaden blir inte så särskilt hög om det är du =)
    Men du syr väl en del själv? Frågar man snällt kanske man får kopiera något av mina mönster *ler*

    SvaraRadera
  3. Jo, jag syr en del... En ganska liten del. Jag har för vana att starta upp en massa saker, och inte komma så mycket längre än så. Men vem har inte det. Vore dock lite coolt att äga en äkta "Nilla" ^^ Men jag förstår hur det är med tid, det finns aldrig hälften så mycket av den som man skulle vilja ha.

    SvaraRadera